EEN BLOG BEGINNEN...

Saturday, January 10, 2015

Je zult er vast wel eens van gehoord hebben, de uitspraak ''you only live once'' of de afkorting ''YOLO''. Ik heb altijd gedacht dat dit levensmotto een excuus was voor mensen om te doen wat ze willen en daar mee weg te komen. Dus heb ik besloten om het als mijn excuus te gebruiken om een blog te beginnen...

Ik ben dit blog begonnen voor mezelf. En dat klinkt misschien heel egoïstisch maar dit word een plek waar ik kan schrijven over van alles en nog wat en dan suggesties kan krijgen. Ik wil dat dit een positief blog word waar mensen kunnen lezen over dingen die ze misschien ook in hun eigen level herkennen.

Ik ben van plan om mijn artikelen in het Nederlands en Engels te schrijven (de 'About me' tab heeft meer informatie dus neem eens een kijkje) en ik zal proberen om dat te doen voor elk artikel. Sommige verhalen zullen alleen in het Nederlands zijn of alleen in het Engels. Dat ligt aan de inhoud :) Omdat ik momenteel beter Engels kan schrijven  dan Nederlands, zullen er af en toe ook typefouten tussen zitten (Ik heb vast al wat fouten gemaakt). Ik vind het helemaal niet erg als jullie mij verbeteren in de comments. O ja, en soms haal ik ook Nederlandse en Engelse woorden door elkaar.... oops ;)

Hartstikke bedankt voor het lezen van mijn eerste artikel! Woo!
En als je het leuk vindt kun je me ook volgen op mijn social media sites.
Instagram: instagram.com/sophieandsofie
Facebook: facebook.com/sophie.vreeburg
Email: sophie.vreeburg.blog@gmail.com

Veel lees plezier en
tot de volgende keer,



You Might Also Like

0 comments