ZOMER TIJD TAG

Sunday, January 25, 2015


Het is volop zomer in Auckland en du heb ik besloten om een zomer TAG te doen. Ik heb wa leuke vragen samen gesteld omdat ik weet dat het nu vies weer in Nederland is. Dus hier is ie...

Wat is je favoriete zomer nagellak?
Naughty Nautical van Essie. Als je me goed kent dan weet je vast dat ik zee-kleuren ontzettend mooi vindt en deze kleur is echt prachtig.

Wat is je favoriete zomer body spray/parfum?
Coconut Passion van Victoria Secret. Hun body mists ruiken heerlijk en elke keer als ik deze draag krijg ik het gevoel alsof ik op een tropisch eiland ben. 

Wat voor een weer is het in Auckland in de zomer?
Auckland heeft zee aan allebei de kanten van de stad dus het weer verandert vaak. Meestal is het zo tussen de 20-25 graden maar di jaar hadden we veel regen voor de kerst en deze afgelopen week is ontzettend heet geweest. 

Wat vind je het leukst van de zomer?
Zomer in Nieuw Zeeland betekent avonturen en 'roadtrips' dus ik vind het altijd heel erg leuk om nieuwe plaatsen en stranden te ontdekken. Mijn familie gaat nooit naar dezelfde plek op vakantie dus het is altijd spannend om te zien waar we terecht komen. 

Wat is je favoriete ijssmaak? 
Ik neem meestal altijd fruitige ijssmaken dus ik denk dat mijn favoriete smaak of pruim of limoen is- mag ik er twee kiezen?

Wat is je favoriete zomer kledingstuk? 
Ik kan echt niet zonder mijn spijkerbroekjes. Ik draag ze bijna elke dag. Als ik niet een spijker broekje aan heb dan meestal een 'jumpsuit' (een jurkje dat een broekje heeft)

Zwembad of strand?
Dit is een moeilijke- I vind het fijner om te zwemmen in een zwembad maar het is lekkerder om op het strand te zonnen en surf stranden zijn ook super leuk om te zwemmen. 

Wat is je zomer must-have?
Mijn zonnebril! Er is niks vervelender dan je ogen buiten niet open kunnen doen. Handig en ze staan ook nog leuk :)

Word je bruin of verbrand je? 
Aan het begin van de zomer verbrand ik altijd dus dan moet ik hele dikke zonnebrand op en daardoor word ik niet echt bruin. Maar ik bouw het langsaam op en aan het eind van de zomer heb ik een lekker kleurtje. 

Wat is je favoriete zomer geur?
Dit klinkt misschien heel raar maar ik vind de mix tussen zee zout en zonnebrand echt heerlijk- is dat raar...?

Vrees niet, het is al weer bijna zomer in Nederland ;) 
Ik hoop dat jullie deze TAG die ik samen gesteld heb leuk vonden en ik zal er zeker meer gaan doen zo dat jullie me beter kunnen leren kennen. Dus laat me alsjeblieft weten wat je ervan vond en als je het leuk vind kun je de tag ook zelf doen! 

Tot de volgende keer,





You Might Also Like

0 comments